BiP
Zapytanie ofertowe - Uwaga, przedłużenie terminu składania ofert do 7.11.2023, godz. 12.00 Służewski Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy na podstawie Regulaminu udzielania w Służewskim Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy zamówień wyłączonych ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zaprasza do złożenia Oferty w sprawie: przeprowadzenia dobrowolnego badania sprawozdania finansowego i sporządzenia sprawozdania z badania sprawozdania finansowego za rok obrotowy 2023 oraz za rok obrotowy 2024 przy uwzględnieniu, że badana instytucja kultury podlega konsolidacji, zgodnie z zasadami sporządzania skonsolidowanego bilansu m.st. Warszawy zwane dalej ,,zamówieniem" KOD CPV: 79210000-9 - usługi księgowe i audytorskie. (Uwaga, przedłużenie terminu składania ofert do 7.11.2023, godz. 12.00) ROZSTRZYGNIĘCIE: <kliknij> Dokumenty ofertowe (dokumenty *.doc): Zaproszenie ofertowe Szacowanie wartości zamówienia Załącznik 1 - formularz oferty Załącznik 2 - wykaz usług, warunki Załącznik 3 - oświadczenie Załącznik 4 - oświadczenie RODO Załącznik 5 - wykaz usług, kryterium Załącznik 6 - wykaz osób Załącznik 7 - informacja RODO
Służewski Dom Kultury w Dzielnicyh Mokotów m. st. Warszawy ogłasza przetarg na dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej w SDK. Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Jana Sebastiana Bacha 15, 02-743 Warszawa Numer postępowania: PZP/3/2023 Nazwa postępowania: Zamówienie publiczneData zamieszczenia postępowania: 15.08.2023r. Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Jana Sebastiana Bacha 15, 02-743 Warszawa.Przedmiotem Zamówienia jest: wykonanie dokumentacji projektowej montażu instalacji fotowoltaicznych (PV) o łącznejzainstalowanej mocy elektrycznej nie większej niż 60 kWp, na budynku Służewskiego Domu Kulturyw Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, zakup i dostaw instalacji fotowoltaicznej dla Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, montaż paneli fotowoltaicznych na powierzchni dachu budynku, który należy wykonać w systemiezapewniającym ciągłość izolacji termicznej oraz przeciwwodnej połaci dachu; uruchomienie i przeprowadzenie procedury zgłoszenia/włączenia instalacji PV do siecielektroenergetycznej OSD, przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oraz bezpiecznegoużytkowania instalacji fotowoltaicznej i przekazanie skróconej instrukcji obsługi instalacji PVw języku polskim; wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej;;świadczenie usług serwisowych w okresie udzielonej gwarancji jakości i rękojmi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: program funkcjonalno-użytkowy (zał. nr 5 do SWZ), ekspertyza techniczna (zał. Nr 5A do SWZ) oraz wzór umowy (zał. nr 7 do SWZ). Termin składania ofert: 25.08.2023 r. godz.12:00Termin otwarcia ofert: 25.08.2023 r. godz. 12:30 Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający korzysta z platformy Market Planet One Place, zwanej dalej platformą zakupową Zamawiającego.Wejście na platformę następuje poprzez link: https://sdk-mokotow.ezamawiajacy.plLINK do postępowania: https://sdk-mokotow.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/2/123871
Służewski Dom Kultury w Dzielnicyh Mokotów m. st. Warszawy ogłasza przetarg na dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej w SDK. Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Jana Sebastiana Bacha 15, 02-743 Warszawa Numer postępowania: PZP/2/2023 Nazwa postępowania:Zamówienie publiczne Data zamieszczenia postępowania: 06.07.2023r. Opis przedmiotu zamówienia:Dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Jana Sebastiana Bacha 15, 02-743 Warszawa.Przedmiotem Zamówienia jest: wykonanie dokumentacji projektowej montażu instalacji fotowoltaicznych (PV) o łącznejzainstalowanej mocy elektrycznej nie większej niż 60 kWp, na budynku Służewskiego Domu Kulturyw Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, zakup i dostaw instalacji fotowoltaicznej dla Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, montaż paneli fotowoltaicznych na powierzchni dachu budynku, który należy wykonać w systemiezapewniającym ciągłość izolacji termicznej oraz przeciwwodnej połaci dachu; uruchomienie i przeprowadzenie procedury zgłoszenia/włączenia instalacji PV do siecielektroenergetycznej OSD, przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oraz bezpiecznegoużytkowania instalacji fotowoltaicznej i przekazanie skróconej instrukcji obsługi instalacji PVw języku polskim; wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej; świadczenie usług serwisowych w okresie udzielonej gwarancji jakości i rękojmi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: program funkcjonalno-użytkowy (zał. nr 5 do SWZ), ekspertyza techniczna (zał. Nr 5A do SWZ) oraz wzór umowy (zał. nr 7 do SWZ). Termin składania ofert: 26.07.2023 r. godz.12:00 Termin otwarcia ofert: 26.07.2023 r. godz. 12:30 Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający korzysta z platformy Market Planet One Place, zwanej dalej platformą zakupową Zamawiającego.Wejście na platformę następuje poprzez link: https://sdk-mokotow.ezamawiajacy.plLINK do postępowania: https://sdk-mokotow.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/2/119369
Służewski Dom Kultury w Dzielnicyh Mokotów m. st. Warszawy ogłasza konkurs ofert na wykonanie strony internetowej jednostki. ZAPYTANIE OFERTOWE ZamawiającySłużewski Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy z siedzibą przyul. J.S. Bacha 15, 02-743 Warszawa, NIP 521-330-83-74, REGON 015845616;http:// /sdk.waw.pl, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 22 843-91-01 Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, do Zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów tej ustawy. Przedmiot zamówieniaUsługa polegającej na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu strony internetowej wraz z systemem zarządzania treścią dla Służewskiego Domu Kultury w Warszawie. Opis przedmiotu zamówienia a. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. Wspólny słownik zamówienia CPV:i. CPV – 72413000-8 – usługi w zakresie projektowania stron WWW, ii. CPV – 72243000-0 – usługi programowania, iii. CPV – 72267000-4 – usługi w zakresie serwisowania oprogramowania; Termin realizacji zamówieniaTermin wykonania zamówienia do 15 sierpnia 2023 r. Wymagania formalne jakie muszą spełnić Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (realizacja minimum 3 stron internetowych standardzie WCAG 2.1) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. nie podlegające wykluczeniu z procedury na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022, poz. 835). w stosunku do których nie wszczęto postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem zawartego układu zatwierdzonego prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli zaspokojenia wierzycieli nie przewiduje się przez likwidację; nie otwarto wobec Wykonawcy likwidacji; nie zalegające z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne; nie zostały skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Opis sposobu przygotowania oferty Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Do oferty należy dołączyć materiały świadczące o posiadanych kwalifikacjach, doświadczeniu i wcześniejszych realizacjach dotyczących przedmiotu zamówienia, portfolio wykonanych projektów (min. 3 strony internetowe wykonane i obecnie funkcjonujące z wykorzystaniem technologii opisanych w specyfikacji zamówienia). Strony internetowe mogą być przedstawione w formie adresów internetowych z opisem zastosowanych technologii. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaoferowana cena wykonania zamówienia powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Cenę należy wyrazić w jednostkach pieniężnych, tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zaoferowana cena wykonania zamówienia powinna zawierać cenę netto oraz cenę brutto za całość zamówienia. Kryteria oceny ofert Sposób oceny ofert: Oferty, zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria: Cena 20% Doświadczenie 20% Portfolio 20% Łatwość obsługi CMS 20% Proponowana grafika 10% Szczególne osiągnięcia 10%Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach , tj.: 1%=1 pkt Zamawiający przy dokonywaniu wszelkich obliczeń zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. Kryterium Cena (C) – waga 20%, maksymalna ilość punktów 20Punkty przyznawane w kryterium ceny będą liczone według wzoruLpc = (Cn/Cbo) * 20 pktLpc - liczba punktów uzyskana w kryterium cenaCn - najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofertCbo - cena badanej oferty Kryterium doświadczenie (D) – waga 20%, maksymalna ilość punktów 20W kryterium doświadczenie, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat, Wykonawca zrealizował usługi polegające na wykonaniu oraz wdrożeniu dedykowanych stron internetowych wraz z systemem zarządzania treścią, ponad minimum określone w wymaganiach dla oferentów (wymagane minimum 3 usługi); jedna tożsama usługa = 2 punkty. Kryterium Portfolio (P) – waga 20%, maksymalna ilość punktów 20Punkty przyznawane zostaną za czytelność, estetykę, kreatywność, atrakcyjność i nowoczesność rozwiązań graficznych zgodnie z poniższym schematem:Kryterium portfolio Punkty Estetyka - 5 pkt Kreatywność – 5 pkt Atrakcyjność rozwiązań graficznych – 5 pkt Nowoczesność rozwiązań graficznych - 5 pktUWAGA: Jeżeli Wykonawca nie wskaże 4 projektów zrealizowanych (wraz z linkami do źródeł) w ostatnich 12 miesiącach od daty publikacji zamówienia otrzyma 0 pkt.). Wymagane projekty należy wykazać w Wykazie usług w części dotyczącej kryteriów oceny ofert. Kryterium Łatwość obsługi CMS (ŁoC) – waga 20%, maksymalna ilość punktów 20Punkty przyznawane zostaną za czytelność i nowoczesność z poniższym schematem: Kryterium proponowana grafika Punkty Czytelność – 5 pkt Nowoczesność – 5 pkt Kryterium Grafika (GR) – waga 10%, maksymalna ilość punktów 10.Punkty przyznawane zostaną za czytelność, estetykę, kreatywność, atrakcyjność i nowoczesność rozwiązań graficznych zgodnie z poniższym schematem:Kryterium proponowana grafika Punkty Estetyka 2 Kreatywność 3 Atrakcyjność rozwiązań graficznych 3 Nowoczesność rozwiązań graficznych 2UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie wskaże 4 projektów zrealizowanych (wraz z linkami do źródeł) w ostatnich 12 miesiącach od daty publikacji zamówienia otrzyma 0 pkt.). Wymagane projekty należy wykazać w Wykazie usług w części dotyczącej kryteriów oceny ofert. Kryterium Szczególne osiągnięcia (SzO) – waga 10% maksymalna ilość punktówW kryterium szczególne osiągniecia, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za osiągnięcia artystyczne o zasięgu krajowym i międzynarodowym (nagrody, wyróżnienia, publikacje). Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać maksymalnie 100 pkt. Oceny punktowe uzyskane w wyżej wymienionych kryteriach sumuje się, a uzyskana łączna liczba punktów stanowić będzie całkowitą ocenę punktową oferty. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów w przyjętych wyżej kryteriach oceny ofert. Punkty zostaną obliczone wg poniższego wzoru: LP = C+ D+ P+ ŁoC + GR+ SzOgdzie:LP - oznacza całkowitą liczbę punktów przyznanych ofercieC - oznacza liczbę punktów przyznanych w kryterium „Cena” (max 20 pkt.)D – oznacza liczbę punktów przyznanych w kryterium „Doświadczenie” (max 20 pkt.)P - oznacza liczbę punktów przyznanych w kryterium „Portfolio” (max 20 pkt.)ŁoC - oznacza liczbę punktów przyznanych w kryterium „Łatwość obsługi CMS” (max 20 pkt.)GR - oznacza liczbę punktów przyznanych w kryterium „Proponowana Grafika” (max 10 pkt.)SzO - oznacza liczbę punktów przyznanych w kryterium „Szczególne osiągniecia” (max 10 pkt.)Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu(tym) Wykonawcy (Wykonawcom), którego(ch) oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów, Zamawiający wybierze spośród tych ofert, ofertę z najniższą ceną. Wdrożenie serwisuZamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził następujące prace związane z wdrożeniem strony: Uruchomienie serwisu na serwerze Zamawiającego. Przeszkolenie (telefoniczne lub zdalne) trzech osób ze strony Zamawiającego z zakresu obsługi systemu CMS Telefoniczne bezpłatne konsultacje odnośnie obsługi strony i CMS do końca roku 2023. Udostępnienie instrukcji obsługi systemu CMS w wersji pisanej (papierowej - wydruk bądź elektronicznej – plik tekstowy). Prawa autorskiePodpisanie umowy będzie wiązało się z przekazaniem praw autorskich do plików (każdego edytowalnego elementu graficznego szablonu) i kodów źródłowych w formacie uzgodnionym przez Wykonawcę i Zamawiającego. Istotne postanowienia umowy (gwarancja, warunki odbioru, płatności itp.): zgodnie z załączonym do zapytania ofertowego wzorem umowy – załącznik nr 4. Termin i miejsce składania ofertOferty należy składać do godziny 12.00 do dnia 15.05.2023 r w formie e-mailowej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami: Elżbieta Biryło Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Kierowniczka Działu Promocji i Łukasz Wielgo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – Specjalista ds. IT Wyjaśnienia i modyfikacje zapytania ofertowego Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie przekazana zgłaszającym oferty. Jednocześnie informujemy, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zapytania w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Dodatkowe informacje Zamawiający zastrzega sobie możliwość podjęcia negocjacji ceny lub innych warunków realizacji zamówienia z oferentami, którzy złożyli najkorzystniejsze Oferty. Zamawiający nie wpłaca zaliczek za realizację zadania. Płatność dokonywana jest po wykonaniu zamówienia. Zamawiający dokona wyboru Oferty Wykonawcy, w oparciu o bilans wszystkich kryteriów oceny Ofert oraz ewentualnych negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania oraz zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnego Wykonawcy, bez podania przyczyny. Wykonawcy, których Oferty nie zostaną Wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu złożenia swojej Oferty cenowej. Zamawiający nie dokonuje zwrotu jakichkolwiek należności z tytułu kosztów sporządzenia Oferty. Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej w związku z rozstrzygnięciem postępowania przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że przypadku gdy nie można będzie dokonać wyboru Oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że złożone Oferty przedstawiają taki sam bilans cenowy Ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te Oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego Ofert dodatkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji w zakresie przedmiotu zamówienia i sposobu realizacji umowy, jak również ceny z Wykonawcami. Ostateczna decyzja o podjęciu negocjacji w danym zakresie należy do Zamawiającego. Załączniki do zapytania ofertowego Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia (plik PDF, 310 KB, 4 strony) Załącznik nr 2 - formularz oferty (plik PDF, 221 KB, 2 strony) Załącznik nr 3 - wykaz usług i kryteria oceny ofert (plik PDF, 385 KB, 4 strony) Załącznik nr 4 - projekt umowy (plik PDF, 31 KB, 7 srton) Załącznik nr 5 - informacja RODO (plik PDF, 313 KB, 2 strony) Niniejsze zapytanie ofertowe (plik PDF, 335 KB, 7 stron)
Strona internetowa SDK została opublikowana przed 1 sierpnia 2024. Wszelkie pytania dotyczące Dostępności w Służewskim Domu Kultury przyjmuje Koordynator Dostępności Jacek Zieliński: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 22 843 91 01, sms: 533 157 074. Raport o stanie zapewnienia dostępności - stan na 01.01.2021 (plik do pobrania, format PDF, rozmiar 106 KB) Informacja o Służewskim Domu Kultury - Tekst łatwy do czytania Deklaracja Dostępności dla strony internetowej www.sdk.waw.pl Służewski Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strona internetowa Służewskiego Domu Kultury. Data publikacji strony internetowej: 2015-02-25. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2018-07-09. Status zgodności z ustawą Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej. Niespełnione wymagania Materiały archiwalne są niedostępne oznaczone informacją "Wpis archiwalny". Brak audiodeskrypcji dla materiałów audio/wideo. Część materiałów wideo posiada opisy filmów w czasie. Strona nie posiada mapy serwisu. Na stronie znajduje się wyszukiwarka CAPTCHA - niektórzy użytkownicy mogą mieć problem z wysłaniem formularza kontaktowego ze względu na zastosowanie zabezpieczeń w postaci reCAPTCHA. Aby zminimalizować ewentualny problem w dziale kontakt dodany jest również adres e-mail w postaci tekstowej. Powody braku spełaniania wymagań Część plików została dodana do strony przed wejściem w życie ustawy. Mapa znajdująca się w dziale kontakt jest wyłączona z obowiązku zapewnienia dostępności. Przygotowanie deklaracji dostępności Oświadczenie sporządzono dnia: 2024-03-28. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny. Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-03-28. Skróty klawiaturowe Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki. Informacje zwrotne i dane kontaktowe W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Jacek Zieliński, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48228439101 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności. Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich. Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich Dostępność architektoniczna Służewski Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy J. S. Bacha 15 02-743 Warszawa zobacz opis dostępności architektonicznej Aplikacje mobilne brak Dodatkowe informacje Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): https://tiny.pl/dtzgk Aktualny raport z zapewnienia dostępności: https://tiny.pl/dtzth Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: https://tiny.pl/dtztg Deklaracja dostępności została przygotowana w Generatorze Deklaracji Dostępności..
Deklaracja oraz raport dostępności Informacja dotycząca RODO INFORMACJE OGÓLNE Służewski Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy ul. J. S Bacha 15 , 02-743 Warszawa tel.: 22 843-91-01 www.sdk.waw.pl Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. NIP 521-330-83-74 REGON 015845616 Numer rachunku bankowego BANK PEKAO S.A. XVI ODDZIAŁ W WARSZAWIE 54 1240 2135 1111 0010 0432 9775 Dyrektor Ewa Willmann Kontakt: 600 226 931, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Inspektor Danych Osobowych Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych - RODO STATUS PRAWNY Służewski Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy posiada osobowość prawną i jest wpisany do Rejestru Instytucji Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy. Księga Rejestrowa numer Dz.I.K.-V-2004 STATUT SŁUŻEWSKIEGO DOMU KULTURY Materiały do pobrania (w sekcji Pobierz) PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI Rozpoznawanie, rozbudzanie i zaspokajanie potrzeb oraz zainteresowań kulturalnych mieszkańców Warszawy i przygotowanie ich do aktywnego uczestnictwa w kulturze oraz jej współtworzenia. ANALIZA DZIAŁALNOŚCI INSTYTUCJI KULTURY Materiały do pobrania ( w poniższej sekcji Pobierz ). MAJĄTEK SŁUŻEWSKIEGO DOMU KUTLRUY NA DZIEŃ 31 GRUDNIA 2017 Rzeczowe aktywa trwałe: 17 687 399,71 zł Aktywa obrotowe: 690 263,29 zł Ogółem: 18 377 661 zł REJESTRY INFORMACJE O ZREALIZOWANYCH UMOWACH OSOBOWYCH W SDK Materiały do pobrania ( w poniższej sekcji Pobierz ). INFORMACJE O PODPISANYCH UMOWACH POWIERZENIA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCHMateriały do pobrania ( w poniższej sekcji Pobierz). ZAŁATWIANIE SPRAW Sprawy pracownicze: określone w Regulaminie Pracy i Regulaminie Wynagradzania Obieg dokumentów: zgodny z wewnętrznymi rozporządzeniami Sprawy związane z zamówieniami publicznymi: o wartości nie przekraczającej równowartości 130 000 PLN zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych, których wartośćnie przekracza kwoty 130 000 PLN zgodnie z Ustawą Zamówień Publicznych z dnia 11. września 2019 roku Sprawy odbiorców/klientów: przyjmowanie spraw w sekretariacie SDK na piśmie bądź mailowo; załatwianie spraw w ciągu 30 dni; kolejność rozpatrywania spraw zgodnie z kolejnością zgłaszania; Dane wytworzyła: p. Ewa Willmann Dane udostępnił: p. Łukasz Wielgo OFERTY PRACY Służewski Dom Kultury poszukuje pracownika na stanowisko - Rekrutacja - Realizator/ka dźwięku - czytaj więcej... Rekrutacja trwa do 12/12/2022.Informujemy, że ZAKOŃCZYLIŚMY rekrutację na w/w stanowisko. Służewski Dom Kultury poszukuje pracownika na stanowisko – Specjalisty do spraw księgowo-finansowych - czytaj więcej... Rekrutacja trwa do 11/02/2022.Informujemy, że ZAKOŃCZYLIŚMY rekrutację na w/w stanowisko. Służewski Dom Kultury poszukuje pracownika na stanowisko – Główna Księgowa/Główny Księgowy Instytucji Kultury - czytaj więcej... Rekrutacja trwa do 22/12/2021.Informujemy, że ZAKOŃCZYLIŚMY rekrutację na w/w stanowisko. Służewski Dom Kultury poszukuje pracownika na stanowisko – Specjalista/specjalistka ds. realizacji oświetlenia - czytaj więcej... Rekrutacja trwa do 10/12/2021.Informujemy, że ZAKOŃCZYLIŚMY rekrutację na w/w stanowisko. Służewski Dom Kultury poszukuje pracownika na stanowisko – Sekretarka/Sekretarz - czytaj więcej... Rekrutacja trwa do 05/12/2021. Informujemy, że ZAKOŃCZYLIŚMY rekrutację na w/w stanowisko. Służewski Dom Kultury poszukuje pracownika na stanowisko – Kierownik Działu Administracyjno-Technicznego - czytaj więcej... Rekrutacja trwa do 23/04/2021.Informujemy, że ZAKOŃCZYLIŚMY rekrutację na w/w stanowisko. Aktualnie poszukujemy osoby, która dołączy do naszej SDK’owej rodziny na stanowisko: Specjalista ds. Promocji i Public Relations - czytaj więcej... Informujemy, że ZAKOŃCZYLIŚMY rekrutację na w/w stanowisko. Poszukujemy osoby, która dołączy do SDK’owego zespołu na stanowisku: Specjalisty ds. realizacji oświetlenia scenicznego - czytaj więcej... Informujemy, że ZAKOŃCZYLIŚMY rekrutację na w/w stanowisko. Poszukujemy osoby, która dołączy do nas na stanowisku: Specjalisty ds. finansowo - księgowych - czytaj więcej... Informujemy, że ZAKOŃCZYLIŚMY rekrutację na w/w stanowisko. INFORMACJE O PRZETARGACH, KONKURSACH I OFERTACH Ogłoszenie - konkurs ofert na przygotowanie strony internetowej placówki Ogłoszenie - przetarg: Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz Służewskiego Domu Kultury w WarszawieOgłoszenie - przetarg: Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz Służewskiego Domu Kultury w Warszawie - UWAGA ROZSTRZYGNIĘTO! Plan postępowań SDK na rok 2024 Służewski Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy na podstawie Regulaminu udzielania w Służewskim Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy zamówień wyłączonych ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zaprasza do złożenia Oferty w sprawie: przeprowadzenia dobrowolnego badania sprawozdania finansowego i sporządzenia sprawozdania z badania sprawozdania finansowego za rok obrotowy 2023 oraz za rok obrotowy 2024 przy uwzględnieniu, że badana instytucja kultury podlega konsolidacji, zgodnie z zasadami sporządzania skonsolidowanego bilansu m.st. Warszawy zwane dalej ,,zamówieniem" KOD CPV: 79210000-9 - usługi księgowe i audytorskie - Uwaga, przedłużenie terminu składania ofert do 7.11.2023, godz. 12.00 ROZSTRZYGNIĘCIE: <kliknij> Przetarg: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Jana Sebastiana Bacha 15, 02-743 Warszawa Numer postępowania: PZP/3/2023 - więcej informacji <kliknij> Uwaga, przetarg zakończony Przetarg: Dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Jana Sebastiana Bacha 15, 02-743 Warszawa Numer postępowania: PZP/2/2023 - więcej informacji <kliknij> Uwaga, przetarg został unieważniony Zapytanie ofertowe: wykonanie strony internetowej jednostki Służewski Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy - więcej informacji <kliknij> Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz Służewskiego Domu Kultury w Warszawie. Numer postępowania: PZP/1/2023 - więcej informacji <kliknij> Zapytanie ofertowe: Służewski Dom Kultury Zaprasza do złożenia Oferty na: dostawę sprzętu komputerowego do Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów. KOD CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe. Więcej informacji <kliknij> UWAGA! ZAKOŃCZYLISMY zbieranie ofert. OGŁOSZENIE – KONKURS OFERT - prowadzenie działalności gastronomicznej w SDKDyrektor Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza konkurs ofert na wynajem powierzchni użytkowej z przeznaczeniem na prowadzenie działalności gastronomicznej w budynku Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. J.S.Bacha 15 w Warszawie. Szczegółowych informacji w powyższej sprawie można uzyskać w Służewskim Domu Kultury tel. 22/ 843 01 91 od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 16.00. Osoba do kontaktu: p. Agnieszka Kosela (kierowniczka administracji). Regulamin konkursu, wzór umowy najmu i załączników do regulaminu dostępne w linku: Więcej informacji <kliknij> UWAGA! ZAKOŃCZYLIŚMY zbieranie ofert. Informujemy, że w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta. Konkurs zostanie ponowiony. Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz Służewskiego Domu Kultury w Warszawie. Numer postępowania: PZP/1/2022 Nazwa postępowania: Zamówienie publiczneData zamieszczenia postępowania: 12.01.2022r. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia polegających na całodobowej, bezpośredniej ochronie fizycznej: stałej, stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach i urządzeniach alarmowych Zamawiającego oraz zapewnieniu doraźnie grupy interwencyjnej, w obiekcie, który jest siedzibą Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, położonym przy ul. Jana Sebastiana Bacha 15 w Warszawie, wraz z przyległymi terenami, zwanym dalej „Obiektem”. Przez teren przyległy należy rozumieć chodniki wokół Domu Kultury, parking usytuowany przed Domem Kultury wzdłuż ulicy J.S. Bacha, tereny zieleni wokół obiektu, plac zabaw z ogrodem, Pagodę Japońską. Termin składania ofert: 25.01.2022 r. godz.12:00Termin otwarcia ofert: 25.01.2022 r. godz. 12:30Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający korzysta z platformy Market Planet One Place, zwanej dalej platformą zakupową Zamawiającego.Wejście na platformę następuje poprzez link: https://sdk-mokotow.ezamawiajacy.plLINK do postępowania: https://sdk-mokotow.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/2/58632 Ogłoszenie o zamowieniu usługi: przeprowadzenie dobrowolnego badania sprawozdania finansowego i sporządzenie sprawozdania z badania sprawozdania finansowego za rok obrotowy 2021 oraz za rok obrotowy 2022 przy uwzględnieniu, że badana instytucja kultury podlega konsolidacji, zgodnie z zasadami sporządzania skonsolidowanego bilansu m.st. Warszawy - KOD CPV: 79210000-9 - usługi księgowe i audytorskie. Termin wykonania usługi: 60 dniNa oferty czekamy do: 15.12.2021, godz. 15.00Niezbędne dokumenty:Zaproszenie do składania ofertZaproszenie ofertowe (plik PDF, 444KB, 7 stron)Załącznik nr 1.1 - Formularz (plik WORD, 90KB, 2 strony)Załącznik nr 1.2 - Wykaz usług (plik WORD, 91KB, 1 strona)Załącznik nr 1.3 - Oświadczenie (plik WORD, 77KB, 1 strona)Załącznik nr 1.4 - Oświadczenie RODO (plik WORD, 91KB, 1 strona)Załącznik nr 1.5 - Wykaz usług (plik WORD, 92KB, 1 strona)Załącznik nr 1.6 - Wykaz osób (plik WORD, 91KB, 1 strona)Załącznik nr 1.7 - Klauzula informacyjna RODO (plik WORD, 94KB, 2 strony) Uwaga! Zakończono zbieranie ofert. ROZSTRZYGNIĘTOWybrana została oferta firmy: AUDYT FS Sp. z o. o. z siedzibą w Łodzi, NIP 727 279 55 37 UWAGA! Unieważnienie zapytania. Służewski Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy informuje, że działając na podstawie pkt 11.3. Zaproszenia do złożenia oferty, unieważnia zapytanie ofertowe na przeprowadzenie dobrowolnego badania sprawozdania finansowego i sporządzenia sprawozdania z badania sprawozdania finansowego za rok obrotowy 2021 oraz za rok obrotowy 2022 przy uwzględnieniu, że badana instytucja kultury podlega konsolidacji, zgodnie z zasadami sporządzania skonsolidowanego bilansu m.st. Warszawy. Jednocześnie zawiadamia, że w najbliższym czasie ogłosi nowe zapytanie ofertowe na tożsamy przedmiot zamówienia. Ogłoszenie o zamowieniu usługi: przeprowadzenie dobrowolnego badania sprawozdania finansowego i sporządzenie sprawozdania z badania sprawozdania finansowego za rok obrotowy 2021 oraz za rok obrotowy 2022 przy uwzględnieniu, że badana instytucja kultury podlega konsolidacji, zgodnie z zasadami sporządzania skonsolidowanego bilansu m.st. Warszawy - KOD CPV: 79210000-9 - usługi księgowe i audytorskie. Termin wykonania usługi: 60 dniNa oferty czekamy do: NOWY TERMIN: 29.10.2021, godz. 15.00 (poprzedni termin: 15.10.2021 godz. 15.00)Niezbędne dokumenty: Zaproszenie do składania ofert Załącznik nr 1 - Formularz Załącznik nr 2 - Wykaz usług Załącznik nr 3 - Oświadczenie Załącznik nr 4 - Oświadczenie Załącznik nr 5 - Wykaz usług Załącznik nr 6 - Klauzula informacyjna RODO Ogłoszenie o zamówieniu usług: Wykonanie naprawy i renowacji posadzek żywicznych w holach, korytarzach i sanitariatach Termin: 22.03.2021 - 02.04.2021r.Opis szczegółowy: Kolorystyka - odtworzenie pierwotnej kolorystyki (jasny, kremowy).Naprawa i renowacja posadzki ok 250m2. (foyer)Renowacja (odtworzenie powłoki) ok 50m2. (sanitariaty -1); wygrodzenie i zabezpieczenie obszaru prowadzonych prac budowlanych; usunięcie fragmentów posadzki lużno związanych z podłożem betonowym; wyszlifowanie przy użyciu tarcz diamentowych pozostałych fragmentów posadzki; naprawa ubytków posadzki szpachlą epoksydowo-kwarcową; zagruntowanie całej powierzchni żywicą epoksydową StoPox GH 530; przesypanie powierzchni kruszywem kwarcowym o frakcji 0,1- 0,5 mm; wylanie samopoziomującej żywicy epoksydowej StoPox BBOS w ilości 2,5 kg/ m2; odtworzenie istniejących dylatacji skurczowych przy użyciu masy poliuretanowej, trwale elastycznej SikaflexPro-3; wywiezienie pozostałości po budowie do utylizacji.Na oferty czekamy do końca dnia 8.03.2021 roku do godz. 23.59. Z wybranym oferentem skontaktujemy się do dnia 10.03.2021Formularz zapytania ofertowego do pobrania <kliknij> Uwaga! Zakończono zbieranie ofert. ROZSTRZYGNIĘTO Ogłoszenie o zamówieniu na usługę ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz Służewskiego Domu Kultury w Warszawie. Zapraszamy do składania ofert do 22 grudnia do godziny 12:00. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia polegających na całodobowej, bezpośredniej ochronie fizycznej: stałej, stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach i urządzeniach alarmowych Zamawiającego oraz zapewnieniu doraźnie grupy interwencyjnej, w obiekcie, który jest siedzibą Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, położonym przy ul. Jana Sebastiana Bacha 15 w Warszawie, wraz z przyległymi terenami. Znak sprawy: PZP/1/2020, Kod CPV: 79710000-4 - usługi ochroniarskie Załączamy dokumenty do zapoznania się: Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne (pobierz plik PDF) Załącznik nr 1 do ogłoszenia - opis przedmiotu zamówienia (pobierz plik PDF) Załącznik nr 2 do ogłoszenia - formularz oferty (pobierz plik word), (pobierz plik PDF) Załącznik nr 3 do ogłoszenia - oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia i spełniania warunków udziału (pobierz plik word), (pobierz plik PDF) Załącznik nr 4 do ogłoszenia - wykaz usług (pobierz plik word), (pobierz plik PDF) Załącznik nr 5 do ogłoszenia - oświadczenie o przynależności lub o braku przynależności do grupy kapitałowej (pobierz plik word), (pobierz plik PDF) Załącznik nr 6 do ogłoszenia - wzór umowy (pobierz plik PDF) Informacja o zmianie treści ogłoszenia z dnia 17.12.2020 r. (pobierz plik PDF) Wyjaśnienia treści ogłoszenia z dnia 18.12.2020 r, (pobierz plik PDF) Informacje z otwarcia ofert z dnia 22.12.2020 r. (pobierz plik PDF) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 11.01.2021 r. (pobierz plik PDF) Informacja o udzieleniu zamówienia z dnia 15.01.2021 r. (pobierz plik PDF) UWAGA! ZAKOŃCZONO PROCEDURĘ PRZETARGOWĄ! ROZSTRZYGNIĘTO ZAPYTANIE OFERTOWE - konkurs ofert na zakup zestawu foto/video wg poniższej specyfikacji. Zapraszamy do składania ofert. Przedmiotem zapytania ofertowego jest zebranie ofert dotyczących zakupu zestawu foto/video ( wg poniższej specyfikacji). Procedura zakłada zbieranie ofert do dn. 6.11.2020 do godz. 16.00 włącznie. Termin wykonania zamówienia powinien zostać zrealizowany do 16.11.2020 ( w przypadku, gdy oferent nie jest w stanie wykonać zamówienie do wymienionego dnia, prosimy o podanie prawdopodobnergo terminu realizacji). Oferty należy składać mailowo pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub osobiście w siedziebie SDK. Aby ułatwić Państwu wycenę, przygotowaliśmy dokument - Zapytanie ofertowe (pobierz format Word / pobierz format PDF). Oferent zostanie wybrany do dn. 8.11.2020 - wybór zostanie ogłoszony na stronie WWW. Kryterium wyboru ofert: 50% cena oraz 50% jakość towaru i współpracy (termin realizacji, propozycje dodatkowych akcesoriów, zniżek); Więcej informacji dostępne w dokumencie Zapytanie ofertowe. Służewski Dom Kultury zastrzega sobie prawo do anulowania procedury konkursu ofert w przypadku zebrania ofert nie zaspokajających potrzeb SDK lub przekraczających możliwości finansowe SDK. Uwaga! Zakończono zbieranie ofert. UWAGA! 08.11.2020 - KONKURS ROZSTRZYGNIĘTO - Komisja w składzie: p. Łukasz Wielgo, p. Jan Władoń oraz p. Jarosław Regulski wybrała następujący podmiot: internetowy sklep fotograficzny Fotostrada, którego właścicielem jest firma Aster Tomasz Śniadewicz. ROZSTRZYGNIĘTO ZAPYTANIE OFERTOWE - Oferta na utrzymanie w czystości pomieszczeń w budynkach Służewskiego Domu Kultury - ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA OFERT! Przedmiotem zapytania ofertowego jest zebranie ofert dotyczących utrzymania czystości w obiektach Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy. Procedura zakłada zbieranie ofert do dn. 23.09.2020 włącznie. Rozpoczęcie usługi musi nastąpić z dniem 1/11/2020. Oferty należy składać mailowo pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Aby ułatwić Państwu wycenę, przygotowaliśmy dokument zawierający opis oraz powierzchnię poszczególnych przestrzeni (Zapytanie_utrzymanie_czystości_SDK.PDF - pobierz)Służewski Dom Kultury zastrzega sobie prawo do anulowania procedury konkursu ofert w przypadku zebrania ofert nie zaspokajających potrzeb SDK lub przekraczających możliwości finansowe SDK. UWAGA! ZAKOŃCZYLIŚMY ZBIERANIE OFERT. UWAGA! 24.09.2020 - KONKURS ROZSTRZYGNIĘTO - Komisja w składzie: p. Jan Władoń, p. Uljanna Woźniak oraz p. Astrid Jarosławska wybrała następujący podmiot: ECO GLOBAL POLSKA Sp. z o. o. ROZSTRZYGNIĘTO ZAPYTANIE OFERTOWE: Służewski Dom Kultury we współpracy z Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy, które realizuje miejski projekt „Ochotnicy warszawscy”, podejmuje działania z zakresu rozwoju wolontariatu w warszawskich domach kultury. W związku z tym, zapraszamy do przesyłania ofert dotyczących realizacji Programu Rozwoju wolontariatu w domach kultury (szczegółowy opis programu oraz ofertę konkursową znajdą Państwo w poniższym dokumencie): Informacja dot. konkursu oraz opis programu /Pobierz UWAGA! 27/02/2020 - Konkurs ROZSTRZYGNIĘTO! Komisja w składzie: p. Dyr. Ewa Willmann, p. Dominika Dzieniszewska oraz p. Karolina Kłosińska po wpłynięciu jednej oferty wybrała następujący podmiot: Fundacja Szkoła Liderów. ROZSTRZYGNIĘTO ZAPYTANIE OFERTOWE - Oferta na utrzymanie w czystości pomieszczeń w budynkach Służewskiego Domu Kultury - ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA OFERT! Przedmiotem zapytania ofertowego jest przygotowanie oferty dotyczącej utrzymania czystości w obiektach Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy. Oferty należy składać mailowo pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - na oferty czekamy do 11/02/2020 roku. Aby ułatwić Państwu wycenę, przygotowaliśmy dokument zawierający opis oraz powierzchnię poszczególnych przestrzeni (Zapytanie_utrzymanie_czystości_SDK.PDF - pobierz) UWAGA! 12/02/2020 - Konkurs ROZSTRZYGNIĘTO! Komisja w składzie: p. Dyr. Ewa Willmann, p. Uljanna Woźniak oraz p. Jan Władoń po wnikliwej analizie 8 przesłanych ofert wybrała następującą firmę: NITEO ROZSTRZYGNIĘTO! ZAPYTANIE OFERTOWE - wynajem sceny z zadaszeniem, ekranu, nagłośnienia, oświetlenia, wraz z obsługą techniczną podczas imprez plenerowych w SDK. Przedmiotem oferty jest wynajem sceny, ekranu, nagłośnienia, oświetlenia, wraz z transportem i obsługą techniczną, na imprezy plenerowe, które organizowane będą w terminach wskazanych we wstępie Zapytania ofertowego, zabezpieczenie techniczne sceny imprezy oraz montaż i demontaż urządzeń, obsługa techniczna, nagłośnieniowa, oświetleniowa całej imprezy wg riderów technicznych udostępnionych na życzenie oferenta. ROZSTRZYGNIĘTO ZAPYTANIE OFERTOWE - remont tylnej część elewacji budynku. W związku ze spaleniem części tylnej elewacji budynku Służewskiego Domu Kultury (Warszawa, ul. J. S. Bacha 15), zwracamy się z propozycją wyceny prac remontowych w oparciu o kalkulację z obmiarem zgodnie z zasadami stosowanymi w budownictwie (stawka r-g, narzuty, materiały, których średnia cena nie może być większa niż stawka podana w informatorze Sekocenbud za IV kwartał 2017 r.). ROZSTRZYGNIĘTO OGŁOSZENIE – KONKURS OFERT - strona www Służewski Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, na podstawie przepisu art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych zaprasza do składania ofert dotyczących przygotowania strony internetowej Służewskiego Domu Kultury. Strona (oprócz podstawowych treści) musi posiadać poniższe rozwiązania: - możliwość umieszczania elementów takich jak: video, muzyka, ankiety, zarządzanie użytkownikami (administracja), tekst, blog, statystyki, kalendarium; - stabilny i niezawodny system CMS, uwzgledniający duży ruch i wiele treści, jak i późniejszych modyfikacji; - łatwe organizowanie treści, wysoka funkcjonalność strony; - design (zaprojektowany pod dom kultury, interesujący, niebanalny); - posiadać wersję mobilną; - możliwość tworzenia użytkowników z uprawnieniami (przydzielanie użytkownikom grup i wyznaczanie im ról); - przygotowana na duży ruch na stronie / skrypt, który nie będzie generował dużego obciążenie dla serwera; - dobra wydajność pracy przy wielu plikach; - łatwa modyfikacja elementów graficznych, jak i struktury (dochodzące lub nieaktualne pracownie itd.); - posiadać gwarancję oraz min. roczny okres wsparcia technicznego; - strona musi funkcjonować od 01.01.2015r. Kryteria oceny: 50% - cena usługi, 50% - jakość usługi; Oferty przyjmowane są do: 15.11.2014 drogą mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub osobiście w sekretariacie SDK, ul. J. S. Bacha 15, w godz. 10-16. Rozstrzygnięcie ofert: 01.12.2014 ROZSTRZYGNIĘTO – po wnikliwej analizie 9-ciu ofert, komisja w składzie: Ewa Willmann, Łukasz Wielgo, Marcin Lasota, Nel Lato, Joanna Kinowska, Ela Biryło w głosowaniu zadecydowała, że umowa na stworzenie strony internetowej SDK zostanie podpisana z firmą BEST PROJECT PAWEŁ RĘKAS.ROZSTRZYGNIĘTO OGŁOSZENIE – KONKURS OFERT – świadczenie usług telekomunikacyjnych Służewski Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, na podstawie przepisu art. 4 pkt.8 ustawy Prawo zamówień publicznych zaprasza do złożenia oferty na wykonanie podłączenia i świadczenia usług telefonicznych i internetowych w nowej siedzibie Służewskiego Domu Kultury przy ul. Bacha 15 w Warszawie. ROZSTRZYGNIĘTO OGŁOSZENIE – KONKURS OFERT – kompleksowa obsługa imprezy Służewski Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, na podstawie przepisu art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych zaprasza do składania ofert dotyczących kompleksowej obsługi audiowizualnej imprezy zawierającej: postawienie sceny 11x8m, dachu 12x9m, nagłośnienia 6kW, oświetlenia 20kW. Impreza pod nazwą "Dzielnica kultury - Mokotów", która odbędzie się 21.09.2014r. Kryteria oceny: 50% - cena usługi, 50% - jakość usługi; Oferty przyjmowane są do: 11.07.2014r. Rozstrzygnięcie ofert: 15.07.2014r. ROZSTRZYGNIĘTO: po zapoznaniu się z ofertami i rozmowach z oferentami zadecydowała w głosowaniu o podpisaniu umowy najmu z Panem Michałem Kosowskim.ROZSTRZYGNIĘTO OGŁOSZENIE – KONKURS OFERT - prowadzenie działalności gastronomicznej w SDK Dyrektor Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza konkurs ofert na wynajem powierzchni użytkowej z przeznaczeniem na prowadzenie działalności gastronomicznej w budynku Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. J.S.Bacha 15 w Warszawie na okres 3 lat. Wywoławcza stawka najmu za 1 m2 nie może być niższa niż 25.00 zł/m2. Do czynszu doliczony zostanie podatek VAT. Szczegółowych informacji w powyższej sprawie można uzyskać w Służewskim Domu Kultury tel. 22/ 843 01 91 od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 16.30. Osoba do kontaktu: Bożena Kosińska-Krauze. Regulamin konkursu, wzór umowy najmu i załączników do regulaminu dostępne są w sekcji Pobierz poniżej. ROZSTRZYGNIĘTO - konkurs na wynajem powierzchni użytkowej w celu prowadzenia działalności gastronomicznej w Służewskim Domu Kultury przy ul. Bacha 15 w Warszawie został rozstrzygnięty. Komisja konkursowa w składzie: Ewa Willmann Barbara Czekańska Elżbieta Biryło Bożena Kosińska-Krauze ROZSTRZYGNIĘTO! Pobierz: Statut Służewskiego Domu Kultury oraz Uchwała Nr XXVII/881/2008 Rady miasta stołecznego Warszawy z dnia 3 kwietnia 2008 roku zmieniająca statut SDK WCAG 2.0 - Statut SDK - dokument dostepny w standardzie WCAG2.0 dla osób z niepełnosprawnością wzrokową WCAG 2.0 - Uchwała Nr XXVII/881/2008 - dokument dostępny w standardzie WCAG 2.0 dla osób z niepełnosprawnoscią wzrokową CRU Rejestr umów zrealizowanych w SDK_BIP (dokument PDF, 1,1 MB, 268 stron, około 3670 wersów w tabeli) CRU Rejestr umów powierzenia danych osobowych Analiza działalności instytucji kultury w roku 2016 - Służewski Dom Kultury Analiza działalności instytucji kultury w roku 2017 - Służewski Dom Kultury (dostępne wkrótce) Analiza działalności instytucji kultury w roku 2018 - Służewski Dom Kultury (dostępne wkrótce)