O nas
Ewa WillmannDyrektorka Joanna KinowskaKierowniczka działu edukacji kulturalnej Elżbieta BiryłoKierowniczka działu komunikacji i promocji Agnieszka KoselaKierowniczka działu administracyjno-technicznego Iwona RubaGłówna księgowa Anna KiljańskaSpecjalistka do spraw kadrowo-księgowych Zofia Dubowska-GrynbergSpecjalistka do spraw edukacji kulturalnej Agata KarkowskaSpecjalistka do spraw obsługi sekretariatu Łukasz WielgoSpecjalista do spraw wsparcia technicznego Krystian ŁukaszewiczSpecjalista do spraw Promocji i PR Jarosław RegulskiSpecjalista-koordynator zespołu obsługi technicznej Krzysztof KowalewskiSpecjalista do spraw koordynacji i realizacji wydarzeń artystycznych Waldemar Ceglarski Specjalista do spraw realizacji nagłośnienia Oskar CzyżSpecjalista do spraw realizacji oświetlenia Jacek ZielińskiKoordynator pracy zespołów artystycznych Maciej TengliKoordynator do spraw systemu Biletyna Jan WładońInstruktor tańca, koordynator pracy artystycznej, koordynator wynajmów Paweł SochackiInstruktor plastyki Diana HavryliukObsługa wydarzeń, materiały video Katarzyna ZdrodowskaKoordynacja działań pracowni edukacyjnych Nel LatoSpecjalistka do spraw programowych
Zapytanie ofertowe - Uwaga, przedłużenie terminu składania ofert do 7.11.2023, godz. 12.00 Służewski Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy na podstawie Regulaminu udzielania w Służewskim Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy zamówień wyłączonych ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zaprasza do złożenia Oferty w sprawie: przeprowadzenia dobrowolnego badania sprawozdania finansowego i sporządzenia sprawozdania z badania sprawozdania finansowego za rok obrotowy 2023 oraz za rok obrotowy 2024 przy uwzględnieniu, że badana instytucja kultury podlega konsolidacji, zgodnie z zasadami sporządzania skonsolidowanego bilansu m.st. Warszawy zwane dalej ,,zamówieniem" KOD CPV: 79210000-9 - usługi księgowe i audytorskie. (Uwaga, przedłużenie terminu składania ofert do 7.11.2023, godz. 12.00) ROZSTRZYGNIĘCIE: <kliknij> Dokumenty ofertowe (dokumenty *.doc): Zaproszenie ofertowe Szacowanie wartości zamówienia Załącznik 1 - formularz oferty Załącznik 2 - wykaz usług, warunki Załącznik 3 - oświadczenie Załącznik 4 - oświadczenie RODO Załącznik 5 - wykaz usług, kryterium Załącznik 6 - wykaz osób Załącznik 7 - informacja RODO
Służewski Dom Kultury w Dzielnicyh Mokotów m. st. Warszawy ogłasza przetarg na dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej w SDK. Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Jana Sebastiana Bacha 15, 02-743 Warszawa Numer postępowania: PZP/3/2023 Nazwa postępowania: Zamówienie publiczneData zamieszczenia postępowania: 15.08.2023r. Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Jana Sebastiana Bacha 15, 02-743 Warszawa.Przedmiotem Zamówienia jest: wykonanie dokumentacji projektowej montażu instalacji fotowoltaicznych (PV) o łącznejzainstalowanej mocy elektrycznej nie większej niż 60 kWp, na budynku Służewskiego Domu Kulturyw Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, zakup i dostaw instalacji fotowoltaicznej dla Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, montaż paneli fotowoltaicznych na powierzchni dachu budynku, który należy wykonać w systemiezapewniającym ciągłość izolacji termicznej oraz przeciwwodnej połaci dachu; uruchomienie i przeprowadzenie procedury zgłoszenia/włączenia instalacji PV do siecielektroenergetycznej OSD, przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oraz bezpiecznegoużytkowania instalacji fotowoltaicznej i przekazanie skróconej instrukcji obsługi instalacji PVw języku polskim; wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej;;świadczenie usług serwisowych w okresie udzielonej gwarancji jakości i rękojmi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: program funkcjonalno-użytkowy (zał. nr 5 do SWZ), ekspertyza techniczna (zał. Nr 5A do SWZ) oraz wzór umowy (zał. nr 7 do SWZ). Termin składania ofert: 25.08.2023 r. godz.12:00Termin otwarcia ofert: 25.08.2023 r. godz. 12:30 Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający korzysta z platformy Market Planet One Place, zwanej dalej platformą zakupową Zamawiającego.Wejście na platformę następuje poprzez link: https://sdk-mokotow.ezamawiajacy.plLINK do postępowania: https://sdk-mokotow.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/2/123871
Służewski Dom Kultury w Dzielnicyh Mokotów m. st. Warszawy ogłasza przetarg na dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej w SDK. Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Jana Sebastiana Bacha 15, 02-743 Warszawa Numer postępowania: PZP/2/2023 Nazwa postępowania:Zamówienie publiczne Data zamieszczenia postępowania: 06.07.2023r. Opis przedmiotu zamówienia:Dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Jana Sebastiana Bacha 15, 02-743 Warszawa.Przedmiotem Zamówienia jest: wykonanie dokumentacji projektowej montażu instalacji fotowoltaicznych (PV) o łącznejzainstalowanej mocy elektrycznej nie większej niż 60 kWp, na budynku Służewskiego Domu Kulturyw Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, zakup i dostaw instalacji fotowoltaicznej dla Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, montaż paneli fotowoltaicznych na powierzchni dachu budynku, który należy wykonać w systemiezapewniającym ciągłość izolacji termicznej oraz przeciwwodnej połaci dachu; uruchomienie i przeprowadzenie procedury zgłoszenia/włączenia instalacji PV do siecielektroenergetycznej OSD, przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oraz bezpiecznegoużytkowania instalacji fotowoltaicznej i przekazanie skróconej instrukcji obsługi instalacji PVw języku polskim; wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej; świadczenie usług serwisowych w okresie udzielonej gwarancji jakości i rękojmi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: program funkcjonalno-użytkowy (zał. nr 5 do SWZ), ekspertyza techniczna (zał. Nr 5A do SWZ) oraz wzór umowy (zał. nr 7 do SWZ). Termin składania ofert: 26.07.2023 r. godz.12:00 Termin otwarcia ofert: 26.07.2023 r. godz. 12:30 Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający korzysta z platformy Market Planet One Place, zwanej dalej platformą zakupową Zamawiającego.Wejście na platformę następuje poprzez link: https://sdk-mokotow.ezamawiajacy.plLINK do postępowania: https://sdk-mokotow.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/2/119369
Służewski Dom Kultury w Dzielnicyh Mokotów m. st. Warszawy ogłasza konkurs ofert na wykonanie strony internetowej jednostki. ZAPYTANIE OFERTOWE ZamawiającySłużewski Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy z siedzibą przyul. J.S. Bacha 15, 02-743 Warszawa, NIP 521-330-83-74, REGON 015845616;http:// /sdk.waw.pl, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 22 843-91-01 Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, do Zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów tej ustawy. Przedmiot zamówieniaUsługa polegającej na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu strony internetowej wraz z systemem zarządzania treścią dla Służewskiego Domu Kultury w Warszawie. Opis przedmiotu zamówienia a. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. Wspólny słownik zamówienia CPV:i. CPV – 72413000-8 – usługi w zakresie projektowania stron WWW, ii. CPV – 72243000-0 – usługi programowania, iii. CPV – 72267000-4 – usługi w zakresie serwisowania oprogramowania; Termin realizacji zamówieniaTermin wykonania zamówienia do 15 sierpnia 2023 r. Wymagania formalne jakie muszą spełnić Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (realizacja minimum 3 stron internetowych standardzie WCAG 2.1) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. nie podlegające wykluczeniu z procedury na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022, poz. 835). w stosunku do których nie wszczęto postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem zawartego układu zatwierdzonego prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli zaspokojenia wierzycieli nie przewiduje się przez likwidację; nie otwarto wobec Wykonawcy likwidacji; nie zalegające z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne; nie zostały skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Opis sposobu przygotowania oferty Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Do oferty należy dołączyć materiały świadczące o posiadanych kwalifikacjach, doświadczeniu i wcześniejszych realizacjach dotyczących przedmiotu zamówienia, portfolio wykonanych projektów (min. 3 strony internetowe wykonane i obecnie funkcjonujące z wykorzystaniem technologii opisanych w specyfikacji zamówienia). Strony internetowe mogą być przedstawione w formie adresów internetowych z opisem zastosowanych technologii. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaoferowana cena wykonania zamówienia powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Cenę należy wyrazić w jednostkach pieniężnych, tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zaoferowana cena wykonania zamówienia powinna zawierać cenę netto oraz cenę brutto za całość zamówienia. Kryteria oceny ofert Sposób oceny ofert: Oferty, zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria: Cena 20% Doświadczenie 20% Portfolio 20% Łatwość obsługi CMS 20% Proponowana grafika 10% Szczególne osiągnięcia 10%Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach , tj.: 1%=1 pkt Zamawiający przy dokonywaniu wszelkich obliczeń zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. Kryterium Cena (C) – waga 20%, maksymalna ilość punktów 20Punkty przyznawane w kryterium ceny będą liczone według wzoruLpc = (Cn/Cbo) * 20 pktLpc - liczba punktów uzyskana w kryterium cenaCn - najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofertCbo - cena badanej oferty Kryterium doświadczenie (D) – waga 20%, maksymalna ilość punktów 20W kryterium doświadczenie, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat, Wykonawca zrealizował usługi polegające na wykonaniu oraz wdrożeniu dedykowanych stron internetowych wraz z systemem zarządzania treścią, ponad minimum określone w wymaganiach dla oferentów (wymagane minimum 3 usługi); jedna tożsama usługa = 2 punkty. Kryterium Portfolio (P) – waga 20%, maksymalna ilość punktów 20Punkty przyznawane zostaną za czytelność, estetykę, kreatywność, atrakcyjność i nowoczesność rozwiązań graficznych zgodnie z poniższym schematem:Kryterium portfolio Punkty Estetyka - 5 pkt Kreatywność – 5 pkt Atrakcyjność rozwiązań graficznych – 5 pkt Nowoczesność rozwiązań graficznych - 5 pktUWAGA: Jeżeli Wykonawca nie wskaże 4 projektów zrealizowanych (wraz z linkami do źródeł) w ostatnich 12 miesiącach od daty publikacji zamówienia otrzyma 0 pkt.). Wymagane projekty należy wykazać w Wykazie usług w części dotyczącej kryteriów oceny ofert. Kryterium Łatwość obsługi CMS (ŁoC) – waga 20%, maksymalna ilość punktów 20Punkty przyznawane zostaną za czytelność i nowoczesność z poniższym schematem: Kryterium proponowana grafika Punkty Czytelność – 5 pkt Nowoczesność – 5 pkt Kryterium Grafika (GR) – waga 10%, maksymalna ilość punktów 10.Punkty przyznawane zostaną za czytelność, estetykę, kreatywność, atrakcyjność i nowoczesność rozwiązań graficznych zgodnie z poniższym schematem:Kryterium proponowana grafika Punkty Estetyka 2 Kreatywność 3 Atrakcyjność rozwiązań graficznych 3 Nowoczesność rozwiązań graficznych 2UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie wskaże 4 projektów zrealizowanych (wraz z linkami do źródeł) w ostatnich 12 miesiącach od daty publikacji zamówienia otrzyma 0 pkt.). Wymagane projekty należy wykazać w Wykazie usług w części dotyczącej kryteriów oceny ofert. Kryterium Szczególne osiągnięcia (SzO) – waga 10% maksymalna ilość punktówW kryterium szczególne osiągniecia, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za osiągnięcia artystyczne o zasięgu krajowym i międzynarodowym (nagrody, wyróżnienia, publikacje). Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać maksymalnie 100 pkt. Oceny punktowe uzyskane w wyżej wymienionych kryteriach sumuje się, a uzyskana łączna liczba punktów stanowić będzie całkowitą ocenę punktową oferty. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów w przyjętych wyżej kryteriach oceny ofert. Punkty zostaną obliczone wg poniższego wzoru: LP = C+ D+ P+ ŁoC + GR+ SzOgdzie:LP - oznacza całkowitą liczbę punktów przyznanych ofercieC - oznacza liczbę punktów przyznanych w kryterium „Cena” (max 20 pkt.)D – oznacza liczbę punktów przyznanych w kryterium „Doświadczenie” (max 20 pkt.)P - oznacza liczbę punktów przyznanych w kryterium „Portfolio” (max 20 pkt.)ŁoC - oznacza liczbę punktów przyznanych w kryterium „Łatwość obsługi CMS” (max 20 pkt.)GR - oznacza liczbę punktów przyznanych w kryterium „Proponowana Grafika” (max 10 pkt.)SzO - oznacza liczbę punktów przyznanych w kryterium „Szczególne osiągniecia” (max 10 pkt.)Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu(tym) Wykonawcy (Wykonawcom), którego(ch) oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów, Zamawiający wybierze spośród tych ofert, ofertę z najniższą ceną. Wdrożenie serwisuZamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził następujące prace związane z wdrożeniem strony: Uruchomienie serwisu na serwerze Zamawiającego. Przeszkolenie (telefoniczne lub zdalne) trzech osób ze strony Zamawiającego z zakresu obsługi systemu CMS Telefoniczne bezpłatne konsultacje odnośnie obsługi strony i CMS do końca roku 2023. Udostępnienie instrukcji obsługi systemu CMS w wersji pisanej (papierowej - wydruk bądź elektronicznej – plik tekstowy). Prawa autorskiePodpisanie umowy będzie wiązało się z przekazaniem praw autorskich do plików (każdego edytowalnego elementu graficznego szablonu) i kodów źródłowych w formacie uzgodnionym przez Wykonawcę i Zamawiającego. Istotne postanowienia umowy (gwarancja, warunki odbioru, płatności itp.): zgodnie z załączonym do zapytania ofertowego wzorem umowy – załącznik nr 4. Termin i miejsce składania ofertOferty należy składać do godziny 12.00 do dnia 15.05.2023 r w formie e-mailowej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami: Elżbieta Biryło Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Kierowniczka Działu Promocji i Łukasz Wielgo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – Specjalista ds. IT Wyjaśnienia i modyfikacje zapytania ofertowego Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie przekazana zgłaszającym oferty. Jednocześnie informujemy, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zapytania w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Dodatkowe informacje Zamawiający zastrzega sobie możliwość podjęcia negocjacji ceny lub innych warunków realizacji zamówienia z oferentami, którzy złożyli najkorzystniejsze Oferty. Zamawiający nie wpłaca zaliczek za realizację zadania. Płatność dokonywana jest po wykonaniu zamówienia. Zamawiający dokona wyboru Oferty Wykonawcy, w oparciu o bilans wszystkich kryteriów oceny Ofert oraz ewentualnych negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania oraz zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnego Wykonawcy, bez podania przyczyny. Wykonawcy, których Oferty nie zostaną Wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu złożenia swojej Oferty cenowej. Zamawiający nie dokonuje zwrotu jakichkolwiek należności z tytułu kosztów sporządzenia Oferty. Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej w związku z rozstrzygnięciem postępowania przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że przypadku gdy nie można będzie dokonać wyboru Oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że złożone Oferty przedstawiają taki sam bilans cenowy Ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te Oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego Ofert dodatkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji w zakresie przedmiotu zamówienia i sposobu realizacji umowy, jak również ceny z Wykonawcami. Ostateczna decyzja o podjęciu negocjacji w danym zakresie należy do Zamawiającego. Załączniki do zapytania ofertowego Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia (plik PDF, 310 KB, 4 strony) Załącznik nr 2 - formularz oferty (plik PDF, 221 KB, 2 strony) Załącznik nr 3 - wykaz usług i kryteria oceny ofert (plik PDF, 385 KB, 4 strony) Załącznik nr 4 - projekt umowy (plik PDF, 31 KB, 7 srton) Załącznik nr 5 - informacja RODO (plik PDF, 313 KB, 2 strony) Niniejsze zapytanie ofertowe (plik PDF, 335 KB, 7 stron)
Nie chcesz odwoływać wydarzenia?Nie musisz, przeniesiemy Cię do sieci.
Strona internetowa SDK została opublikowana przed przed 23 września 2018. Raport o stanie zapewnienia dostępności - stan na 01.01.2021 (plik do pobrania, format PDF, rozmiar 106 KB) Informacja o Służewskim Domu Kultury - Tekst łatwy do czytania Deklaracja Dostępności dla strony internetowej www.sdk.waw.pl Służewski Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strona internetowa Służewskiego Domu Kultury. Data publikacji strony internetowej: 2015-02-25. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2018-07-09. Status zgodności z ustawą Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej. Niespełnione wymagania Materiały archiwalne są niedostępne oznaczone informacją "Wpis archiwalny". Brak audiodeskrypcji dla materiałów audio/wideo. Część materiałów wideo posiada opisy filmów w czasie. Strona nie posiada mapy serwisu. Na stronie znajduje się wyszukiwarka CAPTCHA - niektórzy użytkownicy mogą mieć problem z wysłaniem formularza kontaktowego ze względu na zastosowanie zabezpieczeń w postaci reCAPTCHA. Aby zminimalizować ewentualny problem w dziale kontakt dodany jest również adres e-mail w postaci tekstowej. Powody braku spełaniania wymagań Część plików została dodana do strony przed wejściem w życie ustawy. Mapa znajdująca się w dziale kontakt jest wyłączona z obowiązku zapewnienia dostępności. Przygotowanie deklaracji dostępności Oświadczenie sporządzono dnia: 2024-03-28. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny. Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-03-28. Skróty klawiaturowe Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki. Informacje zwrotne i dane kontaktowe W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Jacek Zieliński, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48228439101 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności. Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich. Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich Dostępność architektoniczna Służewski Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy J. S. Bacha 15 02-743 Warszawa zobacz opis dostępności architektonicznej Aplikacje mobilne brak Dodatkowe informacje Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): https://tiny.pl/dtzgk Aktualny raport z zapewnienia dostępności: https://tiny.pl/dtzth Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: https://tiny.pl/dtztg Deklaracja dostępności została przygotowana w Generatorze Deklaracji Dostępności..
Wynajem przestrzeni Służewskiego DK - sprawdź szczegóły. Usługa streaming / transmisje live - sprawdź szczegóły. Wynajem przestrzeni Służewskiego DK - informacje: Uprzejmie informujemy Państwa, że: nie wynajmujemy przestrzeni Służewskiego DK na uroczystości rodzinne, prywatne, towarzyskie i okolicznościowe. do produkcji filmowych i telewizyjnych wymagających adaptacji i wyłączności wnętrz obiektu - nie udostępniamy powierzchni. podane ceny dotyczą wynajmu z podstawowym istniejącym wyposażeniem, bez realizacji dodatkowych warunków technicznych zapytania prosimy kierować e-mailem na adres sekretariatu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Sala widowiskowa / 1500,00 PLN/h + VAT powierzchnia całkowita: 260 m2 / Poziom -1 170 numerowanych miejsc na widowni / trybuna składana z tapicerowanymi siedzeniami: 153m2 klimatyzacja, oświetlenie, nagłośnienie, multimedia Wi-Fi 2 ekrany do przedniej projekcji ( z przodu i z tyłu sceny) Wymiary sceny: Scena drewniana lakierowana: 90 m2 Powierzchnia sceny do prezentacji 8 m x 6 m + kulisy Szer. 8.20 m (minimalna) 12.10 (między ścianami - kulisy) Głęb. 6.40 m (do horyzontu) 7.89 (do ściany za horyzontem) Wysokość 3.90 m (paludament - front) Wysokość 3.00 - min. 2.93 m (portal; pomiędzy horyzontem a ścianą tylną) Most środek wys. - 4.90 m Sztankiet 1 wys. - 5.15 m Sztankiet 2 wys. - 5.24 m Most tył wys. - 4.80 m Max. obciążenie mostu - 3 kN (300 kg)Max. obciążenie sztankietu 1.5 kN (150 kg) Sala taneczna / 500,00 PLN/h + VAT Powierzchnia: 90 m2 / Poziom -1 Wi-Fi lustra klimatyzacja nagłośnienie Foyer / 1000,00 PLN/h + VAT Powierzchnia: 160 m2 / Poziom -1 Wi-Fi klimatyzacja Salon literacki / 800,00 PLN/h + VAT Powierzchnia: 60 m2 / Poziom 0 Wi-Fi łazienka telewizor Studio fotograficzne / 1h = 200,00 PLN/h + VAT / 5h = 800,00 PLN/h + VAT Powierzchnia: 59 m2 / Poziom -1 Wyposażenie: 4 lampy elinchrom style rx-600 Softboxy rotalux: 100x100 cm/ 130x50 cm / octarotalux 135 cm 4 tła /czarny, biały, szary, czerwony/ Pracownia plastyczna / 500,00 PLN/h + VAT Powierzchnia 54 m2 / / Poziom -1 Zasady udostępniania pozostałych przestrzeni na terenie Służewskiego Domu Kultury: Zasady użytkowania terenu Służewskiego DK / Regulamin Ognisko / Regulamin Plac zabaw / Regulamin Ścianka wspinaczkowa / Regulamin Mapa obiektu Wybeg dla kóz Koziarnia - stajnia dla kóz Pasieka Dzwon Pokoju Ogród Salonik literacki Biura Sala widowiskowa Budynek edukacyjny Amfiteatr Park Dolina Służewska Potok Służewiecki (Sadurka) Usługa streaming / transmisje live - informacje: Nie chcesz odwoływać wydarzenia?Nie musisz, przeniesiemy Cię do sieci. Live streaming online , czyli relacja na żywo, to usługa świadczona przez Służewski Dom Kultury.Oferujemy transmisje na żywo prosto z naszej siedziby wraz z obsługą techniczną.Studio do streamingu może zostać skonstruowane zarówno w sali widowiskowej, jak i w innych przestrzeniach Służewskiego Domu Kultury.Realizujemy transmisje jedno kamerowe (wersja ekonomiczna) oraz dwu-, i trzy kamerowe. Oferujemy Państwu kamery statyczne lub z operatorem.Zapewniamy nagłośnienie oraz oświetlenie streamowanego wydarzenia.Dysponujemy stałym, symetrycznym łączem internetowym o przepustowości gwarantowanej min. 50/50 Mbps (łącze 100/100 Mbps).Posiadamy trzy urządzenia rejestrujące obraz (aparat/kamera) w jakości min. full HD (1920x1080, 25 fps).Stremowany obraz posiada standard: 1080p maksymalnie 60 fps oraz maksymalny bitrate od 6-9 Mb/s.Transmisje online (streamingi) są realizowane za pomocą protokołu transmisji rtmp. Mogą być transmitowane na serwery wskazane przez klienta oraz na stronę organizatora/wydarzenia lub na popularne serwisy (Facebook®, kanał Youtube®, Twitch®, Twitter®). W przykładowym zakresie realizacji online są: panele dyskusyjne, prezentacje, szkolenia, warsztaty, konferencje prasowe, przedsięwzięcia marketingowe i PR-owe, wydarzenia kulturalne.Wszystko to po to, aby sprostać Państwa oczekiwaniom. Cennik streamingu online z sali widowiskowej Służewskiego DK Oddajemy Ci niezależną przestrzeń w naszej nowoczesnej siedzibie do organizacji wirtualnego eventu - salę widowiskową ze sceną. Daje to możliwość realizacji najróżniejszych formatów wydarzeń - paneli dyskusyjnych, wywiadów, gali i wręczenia nagród, konferencji i koncertów. Nasz zespół zaopiekuje się Tobą przez cały czas realizacji eventu. Do Twojej dyspozycji są również: parking, 2 garderoby z łazienkami i park. W cenie: przestrzeń sali widowiskowej ze sceną, garderoby kompleksowa realizacja akustyczna oraz oświetleniowa wydarzenia / 2 osoby czas wynajmu: do 3 godzin oprawa graficzna: logo, belka informacyjna, plansze informacyjne streaming na dowolną platformę Opcja 1 : 1 kamera, mixer ATEM, realizator wizji / 4700 zł netto / każda kolejna godzina powyżej 3h + 1000 zł netto Opcja 2 : 2 kamery, mixer ATEM, realizator wizji / 5500 zł netto / każda kolejna godzina powyżej 3h + 1000 zł netto Opcja 3 : 3 kamery, mixer ATEM, realizator wizji / 6200 zł netto / każda kolejna godzina powyżej 3h + 1000 zł netto Cennik streamingu online z dojazdem do klienta (poza Służewskim DK) Organizujesz event w wybranej lokalizacji i potrzebujesz wsparcia w transmisji? Nasi specjaliści przyjadą na miejsce i zajmą się usługą realizacji live streaming’u. W cenie: czas transmisji: do 1,5 godziny (bez czasu przygotowania planu: transportu, przygotowania sprzętu i okablowania, bezpośrednich testów transmisji) oprawa graficzna: logo, belka informacyjna, plansze informacyjne streaming na dowolną platformę Opcja 1 : 1 kamera, mixer ATEM, realizator wizji / od 4700 netto Opcja 2 : 2 kamery, mixer ATEM, realizator wizji / od 5500 netto Opcja 3 : 3 kamery, mixer ATEM, realizator wizji / od 6200 netto Zapytania ofertowe prosimy kierować do sekretariatu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Szanowni Państwo, Od 25 maja 2018 roku we wszystkich państwach członkowskich UE weszło w życie rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 o ochronie danych osobowych (RODO). W celu dostosowania się do nowego otoczenia prawnego przekazujemy klauzulę informacyjną w jaki sposób Państwa dane osobowe są przetwarzane w naszej jednostce. Z poważaniemZespół Służewskiego Domu Kultury W jaki sposób przetwarzamy Państwa dane osobowe? Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż: Administrator Danych OsobowychAdministratorem Pani/Pana danych osobowych jest Służewski Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, z siedzibą przy ul. J. S. Bacha 15, 02-743 WarszawaKontakt: (22)843-91-01, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Inspektor danych osobowychKontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (p. Maksymilian Michalski) Cel przetwarzaniaPaństwa dane osobowe przetwarzane będą w celu czynności związanych z wykonywaniem zadań publicznych i komercyjnych o charakterze kulturalnym, sportowym, rozrywkowym i ekologicznym, w szczególności z: kontaktem ze Służewskim Domem Kultury; umowami pracowniczymi, w tym rekrutacji; umowami cywilno-prawnymi; uczestnictwem w warsztatach, w tym rekrutacji na warsztaty; uczestnictwem w konkursach i festiwalach; korzystaniem z pozostałej oferty SDK (wypożyczenia roweru cargo, korzystanie z ogniska); zapewnieniem bezpieczeństwa osobom i mieniu SDK; wysyłką informacji dot. oferty SDK korzystaniem z serwisu WWW oraz analizą ruchu na stronie (więcej: Polityka prywatności www) organizacją wydarzeń; wypożyczeniem sprzętu SDK; Podstawa prawna Państwa dane przetwarzamy na podstawie Ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. 1991 nr 114 poz.495); art. 6 pkt 1 lit. a rozporządzenia RODO - na podstawie wydanej przez Państwa zgody; art. 6 pkt 1 lit. b rozporządzenia RODO - przetwarzanie niezbędne do wykonania umowy; art. 6 pkt 1 lit. c rozporządzenia RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku ciążącego na administratorze; art. 6 pkt 1 lit. f rozporządzenia RODO - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów administratora; Jakie dane przetwarzamy?Przetwarzaniu podlegają następujące kategorie danych: dane ogólne (imię, nazwisko); dane adresowe (adres do korespondencji, telefon, e-mail); dane identyfikacyjne (numer PESEL) dane finansowe (numer rachunku bankowego); wizerunek utrwalany przez monitoring wizyjny (bez rejestracji dźwięku); wizerunek utrwalany podczas wydarzeń/warsztatów; numery IP; Odbiorcy danychDane przekazywane będą jedynie uprawnionym organom administracji publicznej na podstawie przepisów prawa (ZUS, US) oraz instytucjom takim jak: bank właściciela danych, firmy ubezpieczeniowe (w przypadku osób posiadających polisy ubezpieczeniowe); firma Juventus świadczącej usługi ochroniarskie; firma GnP - producent systemów sprzedaży biletów Biletyna.pl oraz zapisów na warsztaty StrefaZajęć.pl; The Rocket Science Group LL d/b/a Mailchimp i H88 s.a. (superhost.pl) zajmujących się odpowiednio wysyłką newsletteru oraz hostingiem. Dane mogą zostać również przekazane firmom odpowiedzialnym za konserwację oprogramowania księgowego czy sprzętu monitoringu wizyjnego, firmom organizującym szkolenia pracownicze; Dodatkowo firmom Google Inc. oraz Facebook.com; Okres przechowywania danychDane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, w jakim zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi odpowiednimi ustawami.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres: do czasu wycofania zgody; trwania wymiany korespondencji/współpracy oraz maksymalnie 3 lata w celach roszczeniowych; czasu trwania umowy oraz po jej zakończeniu w celu archiwizacyjnym odpowiednio minimum 5 lat (umowa cywilno-prawna) oraz minimum 50 lat (umowa pracownicza); trwania warsztatów, konkursu, festiwalu; czasu trwania oferowanej usługi; dane z monitoring wizyjnego przetrzymywane są przez okres maksymalnie 6 tygodni; czas trwania korzystania z newsletteru; przez okres korzystania z serwisu oraz po jego zakończeniu maksymalnie 2 lata w celach sattystycznych; Przysługujące prawaW związku z przetwarzaniem danych osobowych ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (*jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; Prawo do skargiMa Pan/Pani prawo wniesienia skargi do PUODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; Informacja o zamiarze przekazania danych odbiorcy w państwie trzecim:Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej - Google Inc. oraz Facebook.com z siedzibami w USA. Obie firmy przystąpiły do tzw. Tarczy prywatności EU-USA zapewniając odpowiednią ochronę prywatności i zabezpieczeń danych osobowych. Przetwarzanie zautomatyzowane oraz profilowaniePani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, jeśli tak zostało określone w przepisach prawa lub dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Państwa zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych może być brak możliwości realizacji określonych czynności lub brak możliwości zawarcia umowy (np. udziału w zajęciach). Bezpieczeństwo przetwarzania danych w SDK - informacja <kliknij> Zobacz: Klauzula informacyjna dot. fanpage'a SDK na portalu Facebook.com Zobacz: Klauzula informacyjna dot. strony SDK na portalu YouTube Informacja dot. monitoringu wizyjnego w Służewskim Domu Kultury W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz przysługujących prawach z tym związanych. Służewski Dom Kultury informuje, że teren oraz obiekty placówki są wyposażone w system monitoringu wizyjnego, rejestrujący kolorowy obraz 24 godziny na dobę. Kamery są wyposażone w czujniki aktywujące nagrywanie ruchem. System nie utrwala dźwięku. Administratorem danych jest Służewski Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, z siedzibą przy ul. J. S. Bacha 15, 02-743 Warszawa, telefon (22) 843-91-01, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Dane zbierane są w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników oraz gości instytucji oraz ochronie mienia zgodnie z: art. 222 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, ze zm.); art. 6 pkt. 1 lit f rozporządzenia RODO - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów administratora; art. 5a ust. 5 ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz. U. z 2016 r. poz. 2259); Przez obszar objęty monitoringiem rozumie się budynki domu kultury oraz teren wokół nich. Administrator ograniczył do minimum nagrywanie przestrzeni publicznej. Przetwarzaniu podlega jedynie wizerunek osób przebywających na terenie SDK. Dane przechowywane są przez okres maksymalnie 6 tygodni. Dane będą przekazywane jedynie pracownikom firmy zajmującej się ochroną oraz konserwacją systemu monitoringu – agencji Juwentus oraz firmie UNITEC II Piotr Czajka. Dodatkowo organom prowadzącym postępowanie w sprawie ewentualnego zarejestrowanego zdarzenia, w szczególności policji, prokuraturze, sądom oraz osobom fizycznym na podstawie przepisów RODO. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane. Administrator każdorazowo zabezpiecza zdarzenia zarejestrowane przez monitoring, które zagrażają bezpieczeństwu oraz życiu, dokumentują akty wandalizmu czy kradzieży dla celów dowodowych na uzasadniony pisemny wniosek osób trzecich oraz organów prowadzących postępowania. Ma Pan/Pani prawo do informacji o istnieniu monitoringu w określonym miejscu, jego zasięgu, celu, nazwie podmiotu odpowiedzialnego za instalację, jego adresie i danych do kontaktu; prawo dostępu do danych w uzasadnionych przypadkach; prawo żądania usunięcia danych dotyczących Pani/Pana ; prawo do anonimizacji wizerunku na zarejestrowanych obrazach i/lub usunięcia dotyczących Pani/Pana danych osobowych; prawo do przetwarzania danych przez ograniczony czas oraz do wniesienia skargi do PUODO, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). W sprawach związanych z Państwa danymi, ich przetwarzaniem oraz prawami przysługującymi Państwu, mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych mailowo pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.(p. Maksymilian Michalski)