Przejdź do treści (Skrót: Ctrl+Shift+5)

Nagłówek artykułów

BiP

Ogłoszenie - konkurs ofert na wykonanie strony internetowej SDK

Służewski Dom Kultury w Dzielnicyh Mokotów m. st. Warszawy ogłasza konkurs ofert na wykonanie strony internetowej jednostki.


ZAPYTANIE OFERTOWE

  1. Zamawiający
    Służewski Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy z siedzibą przy
    ul. J.S. Bacha 15, 02-743 Warszawa, NIP 521-330-83-74, REGON 015845616;
    http:// /sdk.waw.pl, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 22 843-91-01

    Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, do Zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów tej ustawy.
  2. Przedmiot zamówienia
    Usługa polegającej na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu strony internetowej wraz z systemem zarządzania treścią dla Służewskiego Domu Kultury w Warszawie.

  3. Opis przedmiotu zamówienia
    a. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. Wspólny słownik zamówienia CPV:
    i. CPV – 72413000-8 – usługi w zakresie projektowania stron WWW,
    ii. CPV – 72243000-0 – usługi programowania,
    iii. CPV – 72267000-4 – usługi w zakresie serwisowania oprogramowania;

  4. Termin realizacji zamówienia
    Termin wykonania zamówienia do 15 sierpnia 2023 r.

  5. Wymagania formalne jakie muszą spełnić Wykonawcy
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (realizacja minimum 3 stron internetowych standardzie WCAG 2.1) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
    3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
    4. nie podlegające wykluczeniu z procedury na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022, poz. 835).
    5. w stosunku do których nie wszczęto postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem zawartego układu zatwierdzonego prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli zaspokojenia wierzycieli nie przewiduje się przez likwidację;
    6. nie otwarto wobec Wykonawcy likwidacji;
    7. nie zalegające z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne;
    8. nie zostały skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

  6. Opis sposobu przygotowania oferty
    1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
    2. Do oferty należy dołączyć materiały świadczące o posiadanych kwalifikacjach, doświadczeniu i wcześniejszych realizacjach dotyczących przedmiotu zamówienia, portfolio wykonanych projektów (min. 3 strony internetowe wykonane i obecnie funkcjonujące z wykorzystaniem technologii opisanych w specyfikacji zamówienia). Strony internetowe mogą być przedstawione w formie adresów internetowych z opisem zastosowanych technologii.
    3. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
    4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
    5. Zaoferowana cena wykonania zamówienia powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
    6. Cenę należy wyrazić w jednostkach pieniężnych, tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
    7. Zaoferowana cena wykonania zamówienia powinna zawierać cenę netto oraz cenę brutto za całość zamówienia.
  7. Kryteria oceny ofert
    1. Sposób oceny ofert: Oferty, zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
      1. Cena 20%
      2. Doświadczenie 20%
      3. Portfolio 20%
      4. Łatwość obsługi CMS 20%
      5. Proponowana grafika 10%
      6. Szczególne osiągnięcia 10%

        Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach , tj.: 1%=1 pkt Zamawiający przy dokonywaniu wszelkich obliczeń zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
        1. Kryterium Cena (C) – waga 20%, maksymalna ilość punktów 20

          Punkty przyznawane w kryterium ceny będą liczone według wzoru
          Lpc = (Cn/Cbo) * 20 pkt
          Lpc - liczba punktów uzyskana w kryterium cena
          Cn - najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert
          Cbo - cena badanej oferty

        2. Kryterium doświadczenie (D) – waga 20%, maksymalna ilość punktów 20

          W kryterium doświadczenie, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat, Wykonawca zrealizował usługi polegające na wykonaniu oraz wdrożeniu dedykowanych stron internetowych wraz z systemem zarządzania treścią, ponad minimum określone w wymaganiach dla oferentów (wymagane minimum 3 usługi); jedna tożsama usługa = 2 punkty.

        3. Kryterium Portfolio (P) – waga 20%, maksymalna ilość punktów 20
          Punkty przyznawane zostaną za czytelność, estetykę, kreatywność, atrakcyjność i nowoczesność rozwiązań graficznych zgodnie z poniższym schematem:
          Kryterium portfolio Punkty
          1. Estetyka - 5 pkt
          2. Kreatywność – 5 pkt
          3. Atrakcyjność rozwiązań graficznych – 5 pkt
          4. Nowoczesność rozwiązań graficznych - 5 pkt

            UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie wskaże 4 projektów zrealizowanych (wraz z linkami do źródeł) w ostatnich 12 miesiącach od daty publikacji zamówienia otrzyma 0 pkt.). Wymagane projekty należy wykazać w Wykazie usług w części dotyczącej kryteriów oceny ofert.
        4. Kryterium Łatwość obsługi CMS (ŁoC) – waga 20%, maksymalna ilość punktów 20
          Punkty przyznawane zostaną za czytelność i nowoczesność z poniższym schematem:
          Kryterium proponowana grafika Punkty
          1. Czytelność – 5 pkt
          2. Nowoczesność – 5 pkt
        5. Kryterium Grafika (GR) – waga 10%, maksymalna ilość punktów 10.
          Punkty przyznawane zostaną za czytelność, estetykę, kreatywność, atrakcyjność i nowoczesność rozwiązań graficznych zgodnie z poniższym schematem:
          Kryterium proponowana grafika Punkty
          1. Estetyka 2
          2. Kreatywność 3
          3. Atrakcyjność rozwiązań graficznych 3
          4. Nowoczesność rozwiązań graficznych 2
            UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie wskaże 4 projektów zrealizowanych (wraz z linkami do źródeł) w ostatnich 12 miesiącach od daty publikacji zamówienia otrzyma 0 pkt.). Wymagane projekty należy wykazać w Wykazie usług w części dotyczącej kryteriów oceny ofert.
        6. Kryterium Szczególne osiągnięcia (SzO) – waga 10% maksymalna ilość punktów
          W kryterium szczególne osiągniecia, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za osiągnięcia artystyczne o zasięgu krajowym i międzynarodowym (nagrody, wyróżnienia, publikacje). Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać maksymalnie 100 pkt.

          Oceny punktowe uzyskane w wyżej wymienionych kryteriach sumuje się, a uzyskana łączna liczba punktów stanowić będzie całkowitą ocenę punktową oferty. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów w przyjętych wyżej kryteriach oceny ofert.

          Punkty zostaną obliczone wg poniższego wzoru: LP = C+ D+ P+ ŁoC + GR+ SzO

          gdzie:
          LP - oznacza całkowitą liczbę punktów przyznanych ofercie
          C - oznacza liczbę punktów przyznanych w kryterium „Cena” (max 20 pkt.)
          D – oznacza liczbę punktów przyznanych w kryterium „Doświadczenie” (max 20 pkt.)
          P - oznacza liczbę punktów przyznanych w kryterium „Portfolio” (max 20 pkt.)
          ŁoC - oznacza liczbę punktów przyznanych w kryterium „Łatwość obsługi CMS” (max 20 pkt.)
          GR - oznacza liczbę punktów przyznanych w kryterium „Proponowana Grafika” (max 10 pkt.)
          SzO - oznacza liczbę punktów przyznanych w kryterium „Szczególne osiągniecia” (max 10 pkt.)

          Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu(tym) Wykonawcy (Wykonawcom), którego(ch) oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów, Zamawiający wybierze spośród tych ofert, ofertę z najniższą ceną.
  8. Wdrożenie serwisu

    Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził następujące prace związane z wdrożeniem strony:
    1. Uruchomienie serwisu na serwerze Zamawiającego.
    2. Przeszkolenie (telefoniczne lub zdalne) trzech osób ze strony Zamawiającego z zakresu obsługi systemu CMS
    3. Telefoniczne bezpłatne konsultacje odnośnie obsługi strony i CMS do końca roku 2023.
    4. Udostępnienie instrukcji obsługi systemu CMS w wersji pisanej (papierowej - wydruk bądź elektronicznej – plik tekstowy).

  9. Prawa autorskie
    Podpisanie umowy będzie wiązało się z przekazaniem praw autorskich do plików (każdego edytowalnego elementu graficznego szablonu) i kodów źródłowych w formacie uzgodnionym przez Wykonawcę i Zamawiającego.

  10. Istotne postanowienia umowy (gwarancja, warunki odbioru, płatności itp.): zgodnie z załączonym do zapytania ofertowego wzorem umowy – załącznik nr 4.

  11. Termin i miejsce składania ofert
    Oferty należy składać do godziny 12.00 do dnia 15.05.2023 r w formie e-mailowej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami: Elżbieta Biryło Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Kierowniczka Działu Promocji i Łukasz Wielgo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – Specjalista ds. IT
  12. Wyjaśnienia i modyfikacje zapytania ofertowego
    1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny
    2. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie przekazana zgłaszającym oferty.
    3. Jednocześnie informujemy, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zapytania w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
  13. Dodatkowe informacje
    1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość podjęcia negocjacji ceny lub innych warunków realizacji zamówienia z oferentami, którzy złożyli najkorzystniejsze Oferty.
    2. Zamawiający nie wpłaca zaliczek za realizację zadania. Płatność dokonywana jest po wykonaniu zamówienia.
    3. Zamawiający dokona wyboru Oferty Wykonawcy, w oparciu o bilans wszystkich kryteriów oceny Ofert oraz ewentualnych negocjacji.
    4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania oraz zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnego Wykonawcy, bez podania przyczyny. Wykonawcy, których Oferty nie zostaną Wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu złożenia swojej Oferty cenowej. Zamawiający nie dokonuje zwrotu jakichkolwiek należności z tytułu kosztów sporządzenia Oferty.
    5. Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej w związku z rozstrzygnięciem postępowania przez Zamawiającego.
    6. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że przypadku gdy nie można będzie dokonać wyboru Oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że złożone Oferty przedstawiają taki sam bilans cenowy Ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te Oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego Ofert dodatkowych.
    7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji w zakresie przedmiotu zamówienia i sposobu realizacji umowy, jak również ceny z Wykonawcami. Ostateczna decyzja o podjęciu negocjacji w danym zakresie należy do Zamawiającego.

  14. Załączniki do zapytania ofertowego
    1. Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia (plik PDF, 310 KB, 4 strony)
    2. Załącznik nr 2 - formularz oferty (plik PDF, 221 KB, 2 strony)
    3. Załącznik nr 3 - wykaz usług i kryteria oceny ofert (plik PDF, 385 KB, 4 strony)
    4. Załącznik nr 4 - projekt umowy (plik PDF, 31 KB, 7 srton)
    5. Załącznik nr 5 - informacja RODO (plik PDF, 313 KB, 2 strony)
    6. Niniejsze zapytanie ofertowe (plik PDF, 335 KB, 7 stron)